Jag kände mig som en hora

Han lyckades sära på mina ben där han då försökte trycka in den. Han höll i min ena arm, så jag kunde inte göra så mycket motstånd som jag önskade.

Det var det jag skrev sist. Det är där jag ska fortsätta också. Han kämpade och kämpade med att trycka in den. Tillslut pallade jag inte. Jag pallade verkligen inte kämpa emot. Jag hade gjort allt jag kunde göra redan. Tillslut sa jag inget. Jag låg bara tyst. Antar att han tog den tystnaden som ett tecken på att jag ville. Pfft, jävla idiot. Jag ville inte ha sex! JAG VAR EN OSKULD 14ÅRING! Jag ville inte förlora min oskuld till någon jag träffat en gång!

Jag ville förlora den på ett speciellt sätt. Men nej, jag ska bli av med den av någon som tvingar mig. Som våldtar mig. Jag ska vara helt ärlig - jag vill döda honom, tortera honom. Få honom känna den smärtan jag kände. Det gjorde så ont. Så jävla ont. Efter dem första sekunderna blev jag helt immun mot smärtan kändes det som. Jag kände inget, jag var helt tom. Som att han hade sugit ut all min värdighet, all min styrka, allt jag redan kämpade mit upp från. Han rasade mitt torn, min mur som jag hade byggt upp från tidigare händelse.

Han förstörde mig. Han tog sönder mig.
Efter allt låg jag bara där. Tyst som en mus. Förstörd som en jävla jag vet inte vad. Kände mig nästan lite som en hora, en hora som bara ger ut sin kropp. Det med att jag kämpade - det var borta. Det kändes inte längre som jag kämpade för att klara mig. Det kändes mer som att jag bara hade gett bort min kropp till honom, faktiskt låtit honom ta min oskuld.
Jag kände mig som en jävla hora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0