Kan jag hjälpa er?

Det är inte lätt att skriva om våldtäkten, övergreppet och sen sexuella utnyttjandet som barn. Det värsta är också att ingen vet vad som hänt. Jag får gå runt och bära på det här helt ensam, förstår ni? Det finns ingen som jag skulle kunna berätta det här för, och ännu värre - det finns ingen chans i världen att jag kan anmäla allt. 
Utnyttjandet som barn har gått flera år, övergreppet och våldtäkten (olika händelser) också, jag kan inte anmäla det nu? Det är alldeles för sent. Jag vill inte att någon ska tycka synd om mig. Jag vill hjälpa andra som varit med om tuffa saker. Även fast jag inte kommit ur min skit betyder det absolut inte att jag inte kan hjälpa andra!
Jag bryr mig om andra, nästan för mycket.
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0