Övergrepp del 2 - Cigaretterna var min ända vän

Slutade vid att jag inte ville få ont, så jag gjorde precis som han sa åt mig. Jag var så jävla rädd. Jag var i chock. Jag gick ut på en cigarett, ringde en kompis som grät med mig i telefon. Hon hade tyvärr druckit, så jag tror inte riktigt hon förstod vad som hände. Jag kunde inte dra därifrån, förstår att många inte fattar varför jag stannade kvar. Men jag kunde bara inte dra. Var där med en kompis och jag kunde inte låta mina föräldrar veta vad som hade hänt mig, för vi hade det redan skitsvårt hemma just då.
Jag kom in från min cigg och satte mig i sängen. Sa ingenting. Satt bara lugnt och var ganska frånstötande. Han var ändå på mig och frågade om vi kunde knilla, jag ville inte, jag sa nej. Jag vet inte hur många gånger han tjatade. 20 gånger kanske - UTAN att överdriva. Han var på mig konstant. Han la sig på mig, började strula, slet av mina byxor och försökte trycka in den i mig. Jag blockade med benen men jag var för svag. Han lyckades sära på mina ben där han då försökte trycka in den. Han höll i min ena arm, så jag kunde inte göra så mycket motstånd som jag önskade.
Att det ska vara så jävla jobbigt. Del 3 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0